مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-13حوادث

بسته خبری پلیس| از دستگیری شکارچی غیرمجاز تا کشف محموله 309 میلیونی سیگار


فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری شکارچی غیرمجاز گونه های حفاظت شده محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی شکارچیان محیط زیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احسان رحیمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو، 88 هزار و 400 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به ارزش 309 میلیون ریالی محموله قاچاق، تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری شکارچی غیر مجاز در سربیشه احمد رضا کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری شکارچی غیرمجاز گونه های حفاظت شده محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه درح با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از شکار گونه های کم یاب و حفاظت شده محیط زیست توسط شکارچی غیرمجاز در منطقه مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از دستگیری شکارچی غیرمجاز تا کشف محموله 309 میلیونی سیگار

بسته خبری پلیس| از دستگیری شکارچی غیرمجاز تا کشف محموله 309 میلیونی سیگار